Over ons

Wij zijn stichting MPH (Muziek Producties Hoogendijk). Een stichting, die alle musici, zangers en zangeressen, op amateur en professioneel gebied samen muziek willen laten maken.  In Nederland hebben we veel amateurkoorzangers met verschillende zangniveaus, die worden gedreven door passie en enthousiasme voor de muziek die ze zingen. Ook deze zangers verdienen het om op een professionele manier begeleid te worden in de ontwikkeling van hun zangstem. Binnen de stichting streven we ernaar om deze zangers een zo hoog mogelijk niveau te laten bereiken, een ieder naar zijn of haar eigen kunnen.

De instrumentalisten binnen de stichting worden ook gedreven door hun passie en enthousiasme voor de muziek die ze spelen. Deze goede amateur- en professionele musici hebben vaak al jaren ervaring in het uitoefenen van hun instrument. Dit brengt de nodige kwaliteiten met zich mee.

Binnen de stichting willen we deze twee muzikale lagen met elkaar samenvoegen. Beide lagen kunnen van elkaars kwaliteiten leren. Hierdoor zullen ze elkaar versterken en zal het gezamenlijke muzikale niveau uiteindelijk omhoog gaan.

Download hier de volledige ontstaansgeschiedenis van Stichting MPH
St.MPH - Ontstaansgeschiedenis.pdf (258.71KB)
Download hier de volledige ontstaansgeschiedenis van Stichting MPH
St.MPH - Ontstaansgeschiedenis.pdf (258.71KB)