Teo Hoogendijk

Functie: Voorzitter

Als voorzitter maakt Teo deel uit van het dagelijks bestuur. Hij is verantwoordelijk voor de PR van de concerten en het contact met de grafische vormgevers. Daarnaast is hij medeverantwoordelijk voor het kiezen van thema's voor de projecten en het uitzoeken van diverse bijpassende liederen. Naast deze werkzaamheden is Teo ook als tenor verbonden aan de projectkoren van Stichting MPH.

Bram van Binnendijk

Functie: Secretaris

Als secretaris maakt Bram deel uit van het dagelijks bestuur. Hij is verantwoordelijk voor het verwerken van de inkomende post, het aanschrijven van sponsoren en het taalkundig corrigeren van alle teksten die door Stichting MPH geschreven worden. Naast deze werkzaamheden is Bram ook als bas en verteller verbonden aan de projectkoren van Stichting MPH.

Henk van Manen

Functie: Penningmeester

Als penningmeester maakt Henk deel uit van het dagelijks bestuur. Hij is verantwoordelijk voor de financiën van Stichting MPH en de ledenadministratie. Wilt u zich als sponser bij de stichting aanmelden? Neem dan contact op met Henk. Naast deze werkzaamheden is Henk ook als tenor verbonden aan de projectkoren van Stichting MPH.

Nick Blomaard

Functie: Coördinatie Projecten, Projectmanager, Algemeen Bestuurslid

Nick is projectmanager binnen de stichting. Hij is verantwoordelijk voor het regelen en begeleiden van de projecten. Heeft u vragen over bepaalde projecten of wilt u een samenwerking aangaan met de stichting? Neem dan contact op met Nick. Naast deze werkzaamheden is Nick ook als C-bassist verbonden aan het orkest.

Matthijs Hoogendijk

Functie: Dirigent, Algemeen Bestuurslid

Matthijs is de initiatiefnemer van Stichting Muziek Producties Hoogendijk. Hij is verantwoordelijk voor het uitzoeken van de liederen, het arrangeren van de muziek, het leiden van de repetities en het dirigeren van de concerten.